עצות יישומיות לניהול התקשורת הפנים ארגונית בתקופת משבר ואי וודאות. מדוע חשוב לתקשר עם העובדים בעת משבר? מה כדאי לתקשר…
מבחנם של הערכים מתחיל בזמן שבו מתחיל המשבר. משבר ארגוני הוא הזמן לפעול לאור הערכים, ולא "לראותם בלבד". משברים כלכליים…
הארגון נקלע למשבר.... מה עושים בדקות הראשונות ? מה אומרים ? מה לא אומרים? ולמי?מאת גיל שנקר*
ככל שיש יותר מידע זמין בעת המשבר, רבים הסיכויים לכך שההחלטות הקריטיות מתבצעות באופן מושכל, ובהיעזרות מקסימלית, בזמן אמת, בכל…
כל שינוי ארגוני באשר הוא (שינוי טכנולוגי, שינוי אסטרטגי, שינוי מבני, שינוי פוליטי, מיזוגים ורכישות, צמצומים, שינוי תרבותי, מעבר למיקום…
מאמר של גיל שנקר, כלכליסט 2020מה ניתן לעשות במציאות עסקית בה שום דבר אינו ברור, כל תשובה היא זמנית והכל…